28.4.13

Modern Pin-Up










Βάση, κονσίλερ & πούδρα όπως πάντα! / Foundation, concealer & powder as usual!





Άσπρη σκιά στο κόκκαλο κάτω από το φρύδι! / White eye shadow on the browbone.





Ναι, στην πρώτη φωτογραφία το παίζω Μουλάν. Αγνοείστε την.
Με ένα πινέλο βάζω καφέ σκιά, πάνω από το καπάκι. / Yes, I'm pretending to be Mulan on the first picture. Ignore it. With a brush I put a brown eye shadow on the crease.





Και με το ίδιο πινέλο βάζω στο καπάκι μία απαλή σκιά. / And with the same brush I apply a soft eye shadow on the lid.





Eye-liner!
Btw, δεν έχω ιδέα τι κάνω στην πρώτη φωτογραφία. Αγνοείστε την και αυτήν. / Eye-liner! By the way, I have no idea what I'm doing on the first photo. Ignore this one too.




Μάσκαρα!!! / Mascara!!!




Άσπρο μολύβι στο εσωτερικό των ματιών, λίγη μάσκαρα στις κάτω βλεφαρίδες και μάτια τέλος! / White pencil on the waterline, some mascara on the bottom lashes and the eyes are complete!





Έβαλα τερακότα, αλλά επειδή ο φωτισμός ήταν χάλια δεν φαινόταν, οπότε έβγαλα μία φωτογραφία από το κινητό που φαίνεται περισσότερο.
Επίσης ξέχασα να βάλω ρουζ, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Ας πούμε ότι το έκανα εσκεμμένα. Έτσι! Για τη διαφορά βρε παιδί! / I applied bronzing powder, but the lightening was awful and you could not see it, so I took a photo from my phone where it's visible. I also forgot to apply blush, but that doesn't matter! Let's just say I did it on purpose! To make a difference!





Φουξ χείλη καιιιιι τέλος! / Fuchsia lips and done!










Don't forget to rate the post!

xx






4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/4/13 9:06 π.μ.

    respect!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/9/13 6:00 π.μ.

    Νηπειαγωγική μου φίλη <3 είσαι Θ-Ε-Α !!
    Με αγάπη η ιδιοκτήτρια του Ροκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα κορίτσι μου! <3
      Ρόκυ, πού είναι η Ρόζα, αγόρι μου;;

      Διαγραφή

Let me know what you think of the post!
Thank you!
Maria Pol xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...